Marcaj - Catering
Acest modul este folosit in locatiile care ofera servicii de livrare a produselor. Avantajul il reprezinta interfata specializata in care operatorul introduce datele personale ale clientului (In locul pasului pentru selectia mesei in cazul marcajului a la carte).



Pentru eficienta si reducerea erorilor umane se poate folosi facilitatea "caller id - identificarea apelantului" prin care se poate identifica clientul automat in momentul apelului telefonic. Daca este un client existent, datele personale, adresa pentru livrare si istoricul comenzilor sunt regasite rapid in baza de date in mod automat, micsorand timpul pentru preluarea comenzii.

Pentru a beneficia de facilitatea "Identificarea apelantului" este posibil sa fie necesara achitarea unei taxe suplimentare companiei de telefonie

Nu a fost neglijata nicidecum partea efectiva a transportului comenzii catre client. Astfel aveti la dispozitie: administrarea soferilor, urmarie timpi livrare, tiparirea etichetelor pentru pachete, integrare cu Microsoft Map


Dupa completarea informatiilor despre client, marcajul produselor se face prin interfata prezentata pe larg aici
 

Suport

Suport 24 ore x 7 zile pe sapatamana

Conectare Remote 24 h x 7 zile pe sapatamana

Update-uri si Upgrade-uri Gratuite

Interventii la fata locului

Training Angajati

Avantaje

Reducerea Pierderilor

Reducerea Timpului de Training

Usurarea Managementului zilnic

Imbunatatirea Serviciilor oferite Clientilor

Cresterea Profitabilitatii

Servicii

Analiza & Consultanta

Configurare / Dezvoltare Hardware & Software

Server Management

Mentenanta Hardware & Software

Retelistica