Gestiunile
Primul nivel de organizare este cel al gestiunilor. Acestea corespund gestiunilor fizice prezente in locatia dumneavoastra (ex. Bar, Bucatarie, Pizzerie, Marfuri, Materii Prime, Produse Finite etc).

Rolul gestiunilor este deosebit de important deoarece:

Stocurile produselor sunt tinute la nivel de gestiune
Permit inregistrarea marfii la pret de achizitie sau la pret de vanzare
Toate rapoartele sunt prezentate pe gestiuni (vanzari, consum, incasari, etc.)
Vor corespunde departamentelor programate in casa de marcat

Configurarea gestiunilor se realizeaza o singura data, inainte de configurarea elementelor de inventar si a celor de meniu. Ulterior se pot adauga gestiuni noi daca este cazul.

 

Suport

Suport 24 ore x 7 zile pe sapatamana

Conectare Remote 24 h x 7 zile pe sapatamana

Update-uri si Upgrade-uri Gratuite

Interventii la fata locului

Training Angajati

Avantaje

Reducerea Pierderilor

Reducerea Timpului de Training

Usurarea Managementului zilnic

Imbunatatirea Serviciilor oferite Clientilor

Cresterea Profitabilitatii

Servicii

Analiza & Consultanta

Configurare / Dezvoltare Hardware & Software

Server Management

Mentenanta Hardware & Software

Retelistica