Sistem de Prioritati
Pe baza experientei acumulate de-a lungul multor ani de activitate, Logik Software Solutions a conceput un sistem de prioritati si un timp de interventie si rezolvare in functie de cele mai uzuale probleme intalnite si de tipul abonamentului ales. Acest sistem de prioritati se adreseaza doar clientilor care au optat pentru un abonament de service.

 

1 – CRITICAL

 

Clienti: orice problema care impiedica desfasurarea activitatii;
Exemple:

  • server nefunctional;
  • statiile nu comunica cu server-ul sau intre ele;
  • printer fiscal nefunctional;

 

2 – High

Clienti: orice problema care afecteaza grav activitatea dar nu impiedica desfasurarea acesteia;
Exemple:

  • nu functioneaza o statie client;
  • imprimante nefunctionale;

 

3 – Medium

Clienti: orice problema care afecteaza activitatea dar aceasta poate fi desfasurata în conditii satisfacatoare;
Exemple:

  • imprimanta nefunctionala;
  • cititor de carduri nefunctional

 

4 – Low

Clienti: orice problema care afecteaza foarte putin sau deloc desfasurarea activitatii; servicii planificate;
Exemple:

  • tastatura nefunctionala;
  • schimbari meniu;
  • planificari traning;

* In cazul problemelor cu prioritatea CRITICAL se va incerca mai intai rezolvarea lor. Daca acest lucru nu este posibil se va incerca trasformarea problemei intr-una cu nivel de prioritate mai mic.

 

 

 

Suport

Suport 24 ore x 7 zile pe sapatamana

Conectare Remote 24 h x 7 zile pe sapatamana

Update-uri si Upgrade-uri Gratuite

Interventii la fata locului

Training Angajati

Avantaje

Reducerea Pierderilor

Reducerea Timpului de Training

Usurarea Managementului zilnic

Imbunatatirea Serviciilor oferite Clientilor

Cresterea Profitabilitatii

Servicii

Analiza & Consultanta

Configurare / Dezvoltare Hardware & Software

Server Management

Mentenanta Hardware & Software

Retelistica