Pontaj Angajati
Sistemul de pontaj permite urmarirea si monitorizarea timpului de lucru al angajatilor. Acest modul lucreaza in stransa legatura cu restul modulelor, astfel incat se creaza o inlantuire logica a activitatilor pe care un angajat le face pe parcursul zilei. (Soseste la munca, se ponteaza, deschide banca angajati/casier, foloseste programul, preda banii, iese din tura);



Sistemul permite stabilirea, dupa preferinte, a unui orar pentru fiecare angajat. Astfel, acesta nu se ponta de intrare in tura respectiv de iesire din tura decat in limita programului stabilit, plus un anumit interval de gratie.



Pentru fiecare angajat in parte se poate stabili daca este sau nu platit la ora si remuneratia orara. Astfel puteti avea la sfarsit de luna salariul calculat in functie de pontajul facut.



Prin acest sistem de pontaj se poate activa si functia de "email local angajati". Aceasta functie da voie angajatilor sa comunice intre ei prin emailuri locale.


Banca Anagajati, Casier
Modul de lucru "Banca angajati" este folosit in cazul in care ospatarii incaseaza sumele aferente notelor de plata si predau banii la sfarsitul turei

Modul de lucru "Casier" este folosit atunci cand exista o persoana desemnata care se ocupa de gestionarea banilor. Se pot defini si Master Casieri, acestia fiind cei care preiau banii celorlalti casieri. Casierii au acces si la functia Operatii. Aceasta functie le permite realizarea diferitelor operatii uzuale pe care un casier trebuie sa le faca

Modulele Banca Angajati si Casier nu se exclud unul pe celalalt

Ambele module tiparesc un raport zilnic de inchidere individual pentru fiecare angajat care iese din tura facilitand astfel strangerea sumelor de bani de la angajati. Sistemul permite realizarea monetarelor de sfarsit de zi.

 

Suport

Suport 24 ore x 7 zile pe sapatamana

Conectare Remote 24 h x 7 zile pe sapatamana

Update-uri si Upgrade-uri Gratuite

Interventii la fata locului

Training Angajati

Avantaje

Reducerea Pierderilor

Reducerea Timpului de Training

Usurarea Managementului zilnic

Imbunatatirea Serviciilor oferite Clientilor

Cresterea Profitabilitatii

Servicii

Analiza & Consultanta

Configurare / Dezvoltare Hardware & Software

Server Management

Mentenanta Hardware & Software

Retelistica